Fotomontaj siteleri buyrun!!!!!!


Fotomontaj siteleri buyrun!!!!!!

Listede fotograflarınız üzerinde oynamalar yaparak fotomontaj düzenlemeler hazırlayabileceğiniz 25 siteyi tanıtmak istiyorum.

http://farm4.static.flickr.com/3661/3494435680_93d23dd592_o.jpg

BU LİNKE TIKLA

Fotomontaj siteleri buyrun!!!!!!Fotomontaj siteleri buyrun!!!!!!

Siz siz olun fotomontaj sitelerini boşverin sadece kendinizi kandırırsınız en iyisi mi gidin bir photoshop programı edinin gerekli düzenlemeleri onunla yaparsınız kısacası fotomontajı boşverin derim ben,sağlıcakla kalın
photoshop ile hertürlü yardım sağlanır
terakki(@)hotmail(.)de

15 thoughts on “Fotomontaj siteleri buyrun!!!!!!

  1. kaynak :sesebian dan alıntıdır.Emeği geçen sesebian’a tşkkürler.

    bunu demekle olmuyor kardeş, hadi paylaştın en azından şu image dosyaları benim sunucudan kullanma. Boş yere veri trafiği sağlıyorsunuz. En kısa zamanda bu dosyaların image adreslerini değişmeni tavsiye ediyorum.

    • zaten kaldırmışsın resimleri ama ben en azından kaynak göstermem ve emeği geçene teşekkür etmemi ayrı bir davranış olarak görüyorum

Bir Cevap Yazın

