Yardımseverler derneği bursu,İstanbulda burs veren kurumlar 4


Bu dernek ihtiyaç sahibi öğrencilere burs vermektedir. Adından da anlaşılacağı gibi yardımsever işadamlarının bir araya gelerek oluşturdukları dernek, her yıl maddi durumu okumak için yeterli olmayan öğrencilere burs verir.

Daha detaylı bilgi için:
Demet sk. Çamlık 3/1 Çamlık
Bakırköy istanbul
0212 573 39 83

alıntı

Yardımseverler derneği bursu,İstanbulda burs veren kurumlar 4” üzerine 41 yorum

  1. merhaba ben sakarya üniversitesi matematik bölümünde okuyorum kardeşimde okuyor ikimizin eğtim masrafları ağır olduğundan dolayı bursa ihtiyacım var yardımınız ve ilginiz için teşekkür ederim 0535

  2. ben istanbul ünıversitesi moleküler biyoloji ve genetik bölümünü kazandım ama maddı ımkansızlıklar yüzünden cok zorlanıyoruz kardesımde liseye başladı lütfen yardımlarınızı bekliyorum

  3. siirt üniversitesi sağlık yüksek okulu 2. sınıf öğrencisiyim. öğrenimime devam etmekte ekonomil sorunlardan ötürü zorlanıyorum. kurumunuzun vermiş olduğu burstan yararlanmak istiyorum.

  4. merhaba ben selcuk üniversitesi 2 sınıf hukuk fakültesinde okuyorum.üniversitede ve ilk okulda egitim gören kardeşlerim de var.ve kitap ve okul masraflarımız cok agır geliyor.ailem masraflarımızı karşılamakta zorlanıyor.bu yüzden bursa ihtiyacımız var.ilginiz için teşekkür ederiz.

  5. merhaba ben adalet altuntaş iki çocuğu okutmak ağır geliyor gücümüz yetmiyor eşim çalışmıyor lütfen bana cevap verin

  6. ben Abant izzet baysal üniversitesi gida mühendisligi bölümünde okumaktaym okul masraflarm aileme agir geliyor ve kardesimde okuyor bursa cok ihtiyacim var.simdiden tesekkür ederim

  7. merhaba ben cumhuriyet üniversitesi fizik bölümünde okumaktayım. okul masraflarım aileme ağır geliyor.kardeşlerimde okuduğundan dolayı ailem masrafları karşılamakta zorlanıyor.ve bu bursa ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.

  8. biz iki arkadaşız afyonda okuyoruz ikinci sınıfız ve bursa ihtiyacımız var ailemiz okumamızı istemediği için yardım istiyemiyoruz güçleri de yok zaten şimdiden ilginize teşekkürler

  9. merhaba ben afyon kocatepe unıversıtesınde seramık okumaktayım.aılemde annem ve babam hasta oldugu ıcın ancak kendı ıhtıyaclarını karsılayabılıyorlar.onlara fazla yuk olmak ıstemıyorum ve sızden burs ıstıyorum.tesk ederm..

  10. ben üni. 2. sınıfında okumaktayım maddi durumum iyi olmadığından eğitimimi sürdürmekte güçlük çekiyorum tarafınızdan burs istiyorum

  11. merhabalar ben zonguldak karaelmas üniversitesi inşaat mh 2.sınıfında okumaktayım,annem ve kardeşlerimle istanbulda yaşiyoruz okumamdan dolayı çalışamıyorum ve okumakta çok zorlanıyorum böyle giderse söylemekte bile zorlandğım okulu bırakmayla karşı karşıya kalabilirim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekür ederim.saygılarımla…..

  12. merhaba ben balıkesir üniversitesinde coğrafya bölümünde okuyorum gerçekten yardımınıza ihtiyacım var belediyemiz burs veriyordu ve şu anda kesildiği için ailem zorluk çekiyo yardımlarınızı bekliyorum gerekeni yapacağınıza inanmak istiyorum şimdiden teşekkürler…..

  13. mrb. ben lise 3 ögrencisiyim kardeşimde lise 1’e gidiyor annemle babam ayrı annem 300 tl ile çalışıyor ben okumak istiyorum egitim masrafları agır geliyor. yardımlarınızı bekliyorum. saygılarımla…

  14. merhaba ben kocaeli üniversitesi 3. sınıf çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri bölümü öğrencisiyim kardeşimde trakya üniversitesi ingilizce öğretmenliği bölümü 1.sınıf öğrencisi ve küçük kardeşmide ortaokul öğrencisi ailem 3 çocuğun eğitim masrafını artık karşılayamıyor lütfen bir yardım eli uzatın şimdiden teşekkür ederim

  15. merhaba ben boğaziçi üniversitesi türk dili edebiyatı bölümünde 1. sınıftayım maddi sıkıntılarım var

  16. MERHABA BEN ŞEYMA ÇANAKKALE 18 MART ÜNİVERSİTESİ GIDA TEKNOLOJISI BOLÜMÜNÜ KAZANDIM ÜÇ KARDEŞİZ BABAM ASKERİ ÜCRETLE ÇALISIYOR GERÇEKTEN BURSA İHTİYACIM VAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TESEKKURLER…

  17. Merhaba,ben emine atatürk üniversitesi ingiliz dil ve edebiyatında okuyorumHiçbir yerden burs almıyorum.Bursa çok ihtiyacım var.4 kardeşiz üçümüz okuyoruz.Babam kalp ameliyatı oldu.Üniversite harcını ve yurt ücretini ödeyecek durumumuz yok,lütfen cevap yazın.

    1. bende burs arıyorum ve araştırmalarımı sizinle paylaşıyorum,cevap olarak burs veren bulmak zorr ama imkansız değil

  18. ben karaelmas türkçe öğretmenliğini kazandım.ilkokulda okuyan kardesim var ve babam askeri ücret ile çalışıyor.bursa ihtiyacım var gercekten.yardımlarınızı esirgemiceğinizi umuyorum.teşekkürler

  19. merhaba ben iklimlendirme soğutma 2.sınıfı okuyacağım benimle beraber 2 kardeşim daha okul okuyor dolayısıyla masraflar çok ağır bir kardeşim lisede diğeri ilkokulda mutlaka burs almam lazım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  20. merhaba ben çanakkale 18 mart üniversitesinde gıda mühendissliği 3. sınıf öğrencisiyim babam malülen emekli 5 kardeşiz dördümüz okuyoruz.(kardeşlerim lise 4, ortaokul3 ve 3.sınıf’ da eğitimlkerine devam etmektedişrler.) babam malülen emekli ve hepimizi okutmaya gücü yetmiyor bursa gerçekten ihtiyacım var yardımcı olursanız çok büyük bir iyilik yapmış olursunuz şimdiden teşekkür ederim…

  21. merhaba ben de marmara universitesi bılgısayar programcılıgına yenı kayıt yaptım. 4 kardesız vandan istanbula okumaya gidecem bursa ıhtıyacım var yardımcı olursanız cok sevinirim

  22. selamlar ben 2 çocuk sagibi biriyim kızım sakarya ünv okuyo oğlum ise pendik anadolu denizcilik meslek lisesinde okul birinçisi ikisinin masrafları çok ağır ama ebebeyin olarak topluma hayırlı bi birey yetiştirme adına çocuklarımı kutmaya çalışıyorum en azından oğluma bi burs ayarlamam gerek yardımçı olursanız sevinirim

  23. slm..ben de marmara okul öncesi öğretmenliğine bu yıl kayıt yaptım..4 kardeşiz.we 3kardeş okuoruz babam zor okutabilio..burs ayarlamam gerek yani yardımcı olursanız sevinirim.

  24. merhaba ben bahçeşehir üni.de %100burslu okuyorum bursa ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirim teşekkrler

  25. merhaba ben giresun üniversitesi psikojik danışmanlık ve rehberlik(PDR)bölümünü okuyorum.babam vefat etmiş ailede çalışan hiçkimse yok.eğitimimi sürdürmekte zorluk cekiyorum.sizin gibi yardımseverlerden yardım bekliyorum saygılarımla arz ederim.tesekkürler…

  26. merhaba ben kocaeli ünivrsitsi tıp fakultesi ni kazandm .ve ablam da üniversite okuduğu için bursa ihtyacım var yardımlarnızı bklıyorum simdidn tesekkr ederim.

  27. merhaba ben bu sene üniversiteyi kazandım.ama anladım ki asıl dert kazanınca başlıyomuş.3kardeşim var.birinin dershane parası diğer ikisinin okul masrafları bir de benim üniversite olunca babam ihtiyaçlarımızı karşılama da baya zorluk çekmeye başladı.harç paramı bile güçlükle ödeyebildi.ben burdan yardımseverlere seslenmek istiyorum lütfen yardımınıza ihtiyacım var.ilgilenirseniz seviniriz.teşekkürler.

  28. merhaba ben uludağ ünv. de ekonometri okuyorum 7 kardeşiz 5kişi okuyor gerçekten bursunuza çok ihtiyacım var teşekürederim

  29. 2 kardeş 2.öğretimde okuyoz babam işçi emeklisi harç paralarını düşünmekten okuyamıyoruz bu bursa çok ihtiyacım…

  30. merhaba ben uşak üniversitesi-makine mühendisliği bölümüne kaydımı yaptırdım.2 kardeşiz.kardeşimde lise öğrencisidir.yıllık gelirimiz 8000 liradır.Bu bursa ihtiyacım var yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  31. Merhaba.Ben yabancı bir ögrenciyim..soracaktım acaba yabancı uyruklu ögrencilere burs veriyor musunuz!!!?(YTÜ)

  32. slm. Malatyalıyım. Ağrı’da işletme okuyorum. daha önce iki yıllık okuduğum için burs alamıyorum. babam yaşamıyor ve dokuz kardeşiz. okumakta zorlanıyorum bana yardımcı olur musunuz?

Bir Cevap Yazın

