21. yüzyıl eğitim ve kültür vakfı bursu ( Yeküv),burs veren kurumlar,kuruluşlar


Merkezi İstanbul’ da bulunan bu vakıf üniversite öğrencilerine burs vermektedir. Bu bursu alabilmek için ön koşul maddi durumunuzun iyi olmaması ve ailenizin kırsal kesimde yaşamasıdır.

Bu şartlara sahipseniz bu vakfa burs başvurusunda bulunabilirsiniz. Burs başvurusunu bizzat yapmanız gerekir.

Detaylı bilgi için:

Tel : 0 212 274 15 02   www.yekuv.org

21. yüzyıl eğitim ve kültür vakfı bursu ( Yeküv),burs veren kurumlar,kuruluşlar” üzerine 16 yorum

  1. s.aleykum ben antalyada okuyorum maddı bütçem yetmiyor yburslarınzdan yararlanabılır mıyız. uyada bursu verebılecek olan kişilerle konuşma imkanımız olablırmı acaba durumu anlatsam

  2. merhaba ben sakarya üniversitesi matematik bölümünde okuyorum babam memur ve kardeşimde okuyor ikimizin eğitim masrafları ağır olduğu için maddi olarak desteğe ve bursa ihtiyacım var ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim 0535

  3. harran üniv.mühendislik fakültesi çevre müh.bölümü3.sınıf öğrencisiyim.ön şartınız olarak sizinle görüşüp konuşamıyorum ama gerçekten bu bursa çok ihtiyacım var.annemle yanlız yaşıyoruz şırnak/silopi/doruklu köyünde ikamet ediyorum.allah rızası için yardımcı olursanız çok sevinirim.allah razı olsun sizden.hesap numaram:4475 0540 0831 6239

  4. bende antalya üni elmalı meslek yüksek okulunda okuyorum burs imkanLarından yararlanabilir miyim yardımcı olabilir misiniz biraz da geç kaldım ama:((

  5. Ben Pamukkale Üniversitesi Resim İş Öğretmenliği 2. sınıf öğrencisiyim. 34 yaşındayım.Eşimden ayrıldım. iki kızım var. Onlara ben bakıyorum. Büyük kızım 10 , küçük kızım 8 yaşında…
    Okulu bitirebilmem için bu bursa ihtiyacım var. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz.

  6. merhaba ben fatma cumhuriyet üniversitesi maliye bölümünde okuyorum ailamde köyde yaşıyo ayrıca babmda vefat benden başka abimde üniversitede..bursa nasıl başvurcam lütfen yardım edinn

  7. merhaba ben mehmet ali hatay mkü tıp 1. sınıftayım.2.kişi üniversite okuyor.6 kardeşiz.babam emekli annem ise ev hanımı.bu bursa ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevinirim.

  8. burs vereceğinizi bilseydim yazardım ama nasıl olsavermiceksiniz beni niye duygu sömürüsü yapayım ki hayırlı günler

  9. Ben İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Usluslarası ilişkiler bölümünü okumaktayım.Babam emekli polis memuru 2 kardeşiz fakat kardeşimin otizm rahatsızlığı var ve spastik.Her ay adanaya kontrole gitmek zorunda babam hem benim maddi yükümü hemde kardeşimin maddi yükünü kaldıramıyor ilk sene hiç bir yere burs başvurusu yapmadım işe girdim ve çalıştım.Çünkü hazırlık sınıfındaydım yani derslerim ağır değildi.Fakat bu sene derslerim zor olduğundan dolayı bir işte çalışamıyacağım.Bursa ihtiyacım var.Kardeşimin rahatsızlığını,babamın gelirini ve benim geçen sene çalıştığımı resmi belgelerle ispatlayabilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.

  10. hiç burs yok ve şimdi yurtsuzum.tunceli üniversitesi elektrik ve elektronik 1. ögretime yerleştim ek yerleştirmelerden . 11 kardeşiz ve 2 si disarda tam 6 kişi okuyoruz . aile durumumuz kötü yardımınıza ihtiyacim var..

Bir Cevap Yazın

