Albaraka Türk bursu,burs veren kurumlar,kuruluşlar


Albaraka Türk , şubelerinin olduğu illerde burslar vermekteler.Fakat direkt banka aracılığı ile değil bereker vakfı aracılığı ile verilmektedir. Özellikle referans konusu bu vakıfta dikkat çekmektedir.

burs başvuruları İstanbul için konuşacağım , eminönünde ki yerinde ,hergün belli bir sayıda form verilmekteydi. doldurup ,referans yeri de yazılarak teslim edilmekte.sonuçlar ise kendi resmi şubesi olan bereketvakfi.org da açıklanır.

Albaraka Türk bursu,burs veren kurumlar,kuruluşlar” üzerine 12 yorum

  1. iyi gunler ben ankara unıversıtesı tıp fakultesınde 1. sınıf ogrencısıyım.bursunuza ıhtıyacım var. yardımlarınızı beklıyorum

  2. merhabalar burslar için ilk işiniz Ankara’da burs veren kurumları sitemiz veya google gibi arama motorlarından aramanız olacaktır.ikincisi Ankara Bel bursu kaçırmayınız.Özel Üni .burs verilkmemektedir.

  3. s.aleykum ben antalyada okuyorum maddı bütçem yetmiyor yburslarınzdan yararlanabılır mıyız. uyada bursu verebılecek olan kişilerle konuşma imkanımız olablırmı acaba durumu anlatsam

  4. merhaba ben istanbul üniversitesi moleküler biyoloji ve genetik bölümünü kazandım ama maddi imkansızlıklar yüzünden baya zorlanıyoruz lütfen yardımlarınızı bekliyorum

  5. ben eskişehir osmangazi üniversitesi fizik bölümü birinci sınıf öğrencisiyim.Aldığım herhangi bir burs yok.bursunuzdan yararlanmak istiyorum. teşekkürler

  6. mrb ben gazi kamu iö kazandım babam emekli 800 mil maaş alıo ama kredi cekmiştik 5 sene boyunca her ay 720 ödeyecek bu durumda ank okumam zor yardım beklıom

  7. iyi günler 3.sınıfa gidmekte olup başarılı bir öğrenciyim.Ders konusundada takıntım yok ve bu yıl kendimi geliştirmek istiyorum.Acil bursa ihtiyacım var.İlgilerinize şimdiden çok teşekkür ederimm.Saygılarımla…

  8. ben Abant İzzet Baysal Üniversitesi gida mühendisliginde okuyorum aileme masraflarim agir geliyor ve kardesimde okuyor yardminiza cok ihtiyacim var.Simdiden cok tesekkür ederim

  9. ‘ ben öğrenciyim bursa ihtiyacım war’ sözümüze neden kimse bi cevap vermiyo.babam ssk emeklisi we kendimi geliştirmem için ingilizce we bilgisar kursu için burs gerekli

  10. hayırlı akşamlar ben kocaeli üniversitesi çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri 3.sınıf örencisiyim bir tanesi üniveritede bir tanesi de ortaokulda okuyan iki kardeşim daha var ailem artık eğitim masraflarımızı karşılayamıyo lütfen yardım edin

  11. ben 2, ögretim megatronik mühenddisligi kazandım üniversitenin harc parası pahallı olduğu için sizden burs almak istiyorum yardımlarınızı beklerim

Bir Cevap Yazın

