Hacı Ömer Sabancı Bursu,Burs veren kurumlar


Türkiye’nin en çok burs veren yerlerinden 1′ide hacı ömer sabancı vakfıdır…

Önceleri karşılıklı olan bu burs yeri artık karşılıksızdır.okulların burs ofisinden başvurular yapılmakta.Başvurulaar için bu sayfadaki koşulları sağlamanız gerekmektedir.

Hacı Ömer Sabancı Bursu,Burs veren kurumlar” üzerine 2 yorum

  1. harran üniversitesi mümendislik fakültesi çevre müh.bölümü 3.sınıf öğrencisiyim şırnak/silopi doğumluyum. annemle yanlız yaşıyoruz maddi durumum çok kötü.sizden burs talep ediyorum teşekkür ederim allah şimdiden hayırlarınızı kabul buyursun tel numaram:05445385052 halk bank hesap numaram:4475054008316239

  2. Merhaba ben nuray bu sene uludağ universıtesının tarıh bolumunu kazndım.Ama aılemın maddı durumu yetesız oldugu ıcın benı okutmamak kararını aldılar.Herkesın hayallerı vardır aynen benımde hayallerım vardı ama maddı durum yetersızlıgı nedenıyle bu hayallerımı engellıyor.Ama aıleme de kızamıyorum çunku onlarda borclarla bogusuyor.Bu sene calısmama ragmen unıversıte ıcın parayı toplayamadım.Cıdden cok kotu durumdayız. Sızın gıbı onemlı ıs adamlarından bızım gıbı kotu durumda olanlara yardım etmenızı rıca edrım.Umarım hayallerımı gerceklestırmen ıcın ufak da olsa bır katkınız olmasını dılerım.Bana ulasmanız ıcın cep numaram 0539-330-85-22

Bir Cevap Yazın

