Hikmet vakfı bursu,burs veren kurumlar kuruluşlar


Vakıf her yıl öğrencilere burs, yurt, kütüphane, pansiyon gibi hizmetler sağlamaktadır. Bu vakıf her öğrenciye saydığım yardımları yapmaz. Vakfın burs, yurt gibi hizmetleri vermesi için manevi yönünüzün çok kuvvetli olması gerekmektedir. Yani başka bir deyişle dininize bağlı olmanız gerekmektedir. Eğer bu özelliklere sahipseniz vakıf size maddi ve manevi yardımda bulunabilir.Burs başvuruları bizzat yapılır. Vakıf ve hizmetleri hakkında detaylı bilgi için:
Beşyüzevler Cad.No:7/B Gaziosmanpaşa / İstanbul
Tel no: 0212 617 58 73
web adresi: http://www.hikmet-vakfi.org/

Hikmet vakfı bursu,burs veren kurumlar kuruluşlar” üzerine 28 yorum

  1. selamın aleyküm.merhabaler.ben bolu abant izzet baysal üniversitesi işletme bölümünü kazandım.3 kardeşiz ve üçümüz de okuyoruz.babam çifçi.sabit bir gelirimiz yok.maddi yönden sıkıntımız var.eğer verebilirseniz burslarınızdan yararlanmak istiyorum.her şey için çok teşekkür ediyorum.ALLAH razı olsun.

  2. Allah senden de razı olsun,Veysel sen şu adreslere bak.Üniversitelerdeki öğrencilerin dertlerinden biride burs bulmaktır.eğitim almak isteyenlerin başlıca sorunlarından biridir burs almak.işte seçenekler:(bolu için)

    1.si
    https://terakki.wordpress.com/2008/08/26/izzet-baysal-vakfi-bursuburs-veren-kurum-kuruluslar/

    diğerleri::

    AKŞEMSETTİN HAZRETLERİ VAKFI

    BELEDİYE PASAJI KAT 3 BOLU

    GÖYNÜK
    ————————————

    BOLU ANADOLU TEKNİK EĞİTİM VAKFI

    BAHÇELİEVLER MAHALLESİ ŞEMSİ AHMET PAŞA CADDESİ CÖMERT APT.NO. 37/A BOLU
    0374 215 54 01 – 0374 215 10 76
    —————————————

    BOLU EĞİTİM VE HAYIR HİZMETLERİ VAKFI

    İZZET BAYSAL CADDESİ ŞAHİNOĞLU İŞHANI NO 91/401 BOLU
    374 215 48 59
    MERKEZ 2157283
    ———————————————————-

    BOLU HAYIR İŞLERİ YAPMA VAKFI

    İZZET BAYSAL CAD.GÖLYÜZÜ MAH. ESKİ MÜFTÜLÜK SET. NO:23 BOLU
    0374-2154758
    MERKEZ
    ——————————————————

    BOLU İLİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET KONAĞI BOLU
    212 05 50
    MERKEZ 212 79 57

    ——————————————————
    BOLU KALKINMA VAKFI

    TABAKLAR MAH.CUMHURİYET CAD.NO:52 BOLU
    374 212 72 16
    MERKEZ 2151865
    ————————————————————

    DÖRTDİVAN İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET KONAĞI BOLU
    DÖRTDİVAN
    ————————————————————
    GEREDE İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET BİNASI BOLU
    03743116008
    GEREDE 3116550
    ————————————————————

    GEREDE İLİM VE HAYIR VAKFI

    YENİ CAMİİ SOKAK NO:4 BOLU
    GEREDE
    ————————————————————

    GÖYNÜK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET KONAĞI BOLU
    GÖYNÜK
    ————————————————————

    İLMİ ARAŞTIRMALAR HAYRETTİN-İ TOKADİ HAZRETLERİ VAKFI

    MUSA MUSTAFA OKUR- BAHÇELİEVLER MAH. ALEMDAR SOK.NO:5 BOLU
    MERKEZ
    ————————————————————

    KIBRISCIK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET KONAĞI BOLU
    03744412006
    KIBRISCIK
    ————————————————————

    MENGEN İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

    HÜKÜMET KONAĞI BOLU
    MENGEN
    ————————————————————

    MERHUM HACI HABİBULLAH GEREDEVİ VAKFI

    DEMİRCİLER MAH.ZENGİN SOK.NO:78 BOLU
    GEREDE
    ————————————————————

    MUDURNU İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
    MUDURNU KAYMAKAMLIĞI
    BOLU – MUDURNU
    ————————————————————

    MUDURNU ŞEYH-ÜL İMRAN VE KÜLTÜR TANITMA VAKFI

    ANKARA CAD. 31/A BOLU
    0 374 421 25 95
    MUDURNU
    ————————————————————

  3. Selamın aleykum.Ben çanakkale 18 Mart Üniversitesi iktisat bölümü 3. sınıf öğrencisiyim.Babam insaat iscisi 4 kardes okuyoruz baban tek basına calısıp bızı okutmaya calısıyor.Herzaman çalisamadıgı ıcın bursa ıhtıyacım var.Eger yardımcı olursanız bızı sevındırırsınız.Allah razı olsun…

  4. Merhaba.bursalıyım.Çorumda okuyacağım. bursunuzdan yararlanmak istiyorum.
    yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler

  5. s.aleykum ben antalyada okuyorum maddı bütçem yetmiyor yburslarınzdan yararlanabılır mıyız. uyada bursu verebılecek olan kişilerle konuşma imkanımız olablırmı acaba durumu anlatsam

  6. slmn alykm ben fırat üniversitesi eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği bölümüü 3 sınıf öğrencisiyim maddi yönden sıkıntı çekmekteyim bursunuzdan yararlanmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim hayırlı günler

  7. merhaba ben sakarya üniversitesi matematik bölümünde okuyorum babam memur ve kardeşimde okuyor ikimizin eğitim masrafları ağır olduğu için maddi olarak desteğe ve bursa ihtiyacım var ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim 0535

  8. merhaba ben çorumluyum giresun alucra myo işletme okuyacagım babam şoför ev kira madiyat yok bulduğum burslar okuyacağım şimdiye kadarda nereye gittiysem bos çıktı anlayacağınız düşünmekteyim ilğininizi bekliyorum

  9. mrb ben mustafa YALOVA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME(İNGİLİZCE)ye yeni kayıt oldum kardeşim üniversite öğrencisi diğeride askerde , ben daha önce çalışıp okuyordum şimdi üniversite olunca işler değişti bursa ihtiyacım var yardım etsenizde etmesenizde tüm yardımlarınız için teşekür ederim . E-MAİL=mstf_unal@hotmail.com

  10. merhaba ben istanbul üniversitesi moleküler biyoloji ve genetik bölümünü kazandım ama maddi acıdan zor durumdayım yardımlarınızı bekliyorum

  11. mrb ben gazi kamu yönetimi iö kazandım bu sene. babm emekli ve 800 mil maaş alıo bizde kredi cekmiştik 5 yıl boyunca her ay 720 mil ödeyecegiz bu durumda ank gibi yerde okumak cok zor yardımlarınızı beklıom.hepinizden allah razı olsun

  12. mrhb ben 18 mart üniversitesi öğrencisiyim 3 kardeşiz bitanesi marmarada spor yöneticiliği kazandı diğeri anadolu lisesinde okuyo ailemizin geliri sadece babamın asgari ücreti bursa ihtiyacım var yardımlarınız için şimdiden sagolun

  13. neden kımse acıkogretım ogrencılerıne burs vermıyo konyada oturuyorum 3 kardes okuyoruz ve ben arapca kursuna gıdıyorum maddı yardıma coooooooook ıhtıyacım var ne yapabılırım bana acele cevap yazabılırsınız cook sevınırım

  14. nerelerden burs bulabılırım konyada bana acıl yardım edermısınız cunku coook ıhtıyacım var hergun burs arastırıyorum ve eve gıdıp aglıyorum bır kardesım daha acıkogretımde okuyo bır kardesım meslek yuksek okulunda ve ben de acıkogretım ılahıyatta okuyorum

  15. selamunaleyküm.ben harran üniversitesi mühendislik fakültesi çevre mühendisliği bölümü3.sınıf öğrencisiyim abilerde kalıyorum şırnaklıyım durumumuz çok kötü annemle yanlız yaşıyoruz sizden burs talep ediyorum.allah sizden razı olsun halk bank hesap no:4475054008316239

  16. MERHABA BEN MANİSA GÖRDES SAĞLIK MESLEK LİSESİ 3 SINIF ÖGRENCİSİYİM .MADDİ DURUM SIKINTISI ÇEKTİGİMDEN DOLAYI EĞİTİMİM AKSAMAKTA DERSLERİM GAYET İYİ AMA AİLE DURUMUM KÖTÜ OLDUGUNDAN DOLAYI EĞİTİMİME DEVAM EDEMEYECEGİMDEN KORKUYORUM. ACİLEN CEVAP YAZARMISINIZ BUNA İHTİYACIM VAR.

    1. Mrb Sinem ben site yazar ve yöneticisi olarak burs yazıları araştırıp yazıyorum benim burs verenlerle ilgim yok.şu şartlarda okumak çok zor bende uni öğrencisiyim sıkıntı yaşamamak elde değil.İnşallah burs bulursun;ama burslar sene başında verilir ;ancak sen araştır belki veren bir yer bulursun

  17. selamünaleyküm ben kocaeli üniversitesi çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri bölümü öğrencisiyim kardeşimde trakya üniversitesi ingilizce öğretmenliği 1.sınıf öğrencisi küçük kardeşim ortaokul öğencisi ailem artık 3 çocuğun eğitim masraflarını karşılayamıyor Allah rızası için yardım edin Allah’a emanet olun hayırlı akşamlar

  18. selamün aleyküm ben çorumda işletme bölümünü kazandım.Bursa ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevinirim.Allah razı olsun

  19. ben süleyman demirel üniversitesi jeoloji mühendisliğinde okuyorum karddeşimde marmara üniversitesi hukuk bölümünde okuyor babam emekli annem ev hanımı çok zorlanıyoruz burs almalıyım yardım edin allah rızası içinn mert___7@hotmail.com

    1. esra :nerelerden burs bulabılırım konyada bana acıl yardım edermısınız cunku coook ıhtıyacım var hergun burs arastırıyorum ve eve gıdıp aglıyorum bır kardesım daha acıkogretımde okuyo bır kardesım meslek yuksek okulunda ve ben de acıkogretım ılahıyatta okuyorum

  20. selamun aleykum ben sakarya üniversitesi 3. sınıf öğrencisiyim babam emekli ve 3 kardeşiz , üçümüz de okuyoruz eğer nasip olursa büyük kardeşim de bu sene üniversiteye başlıyacak.. bursa ihtiyacım var.. yardımcı olun lütfen ..şimdiden ALLAH razı olsun..

  21. selamun aleyküm ben bu sene bolu yu kazandım.bir ablam üniversiteye gidiyor.diğer kardeşim liseye başladı.bursa ihtiyacım var.

Bir Cevap Yazın

