Malatya Eğitim Vakfı Bursu,Burs veren kurumlar


Malatya eğitim vakfı adında da anlaşılacağı Malatyalı öğrencilere yönelik burs hizmeti sağlayan bir vakıftır. Ancak malatya eğitim vakfından burs alabilmek için hem Malatyalı olmak, hem de Malatya dışında bir şehirde okuyor olmak gerekmektedir. ( Malatya dışı derken istanbulu kasdettim, vakıf yüzde 95 istanbulda okuyan malatyalı öğrencilere burs yardımı sağlamakta)

Bu burs, geri ödemesi olan bir burstur. Nasıl diye merak ederseniz, mesela okulunuz bitti ve işe girdiniz işe girdiğiniz vakitten itibaren aldığınız bursun % 50 sini geri ödüyorsunuz

Ayrıntılı bilgi için tıklayını

alınmtıdır.

Malatya Eğitim Vakfı Bursu,Burs veren kurumlar” üzerine bir yorum

  1. ben Gülhane Askeri Tıp Akademisi Hemşirelik Yüksekokulu 1.sınıf öğrencisiyim…Malatyalıyım…. babam işçi emeklisi..3 kardeşiz ve 3ümüz de okuyoruz..burs almak istiyorum bu konuda yardımınıza ihtiyacım var..

Bir Cevap Yazın

